ROZPOČTÁŘ / -KA STAVEB  (COST MANAGER)

ROZPOČTÁŘ/-KA STAVEB ( COST MANAGER)

Informace o pozici

 Plný / zkrácený úvazek 

Nástup možný ihned nebo dle dohody

Pozice vhodná i pro absolventy

Co budete dělat?

Základním úkolem kolem našeho týmu je zpracování rozpočtů, výkazů výměr a kompletace nabídek pro výběrová řízení, dále pak oceňování víceprací / méněprací, změn, klientských změn. Rozpočtář úzce spolupracuje s výrobou a přípravou, aby jím prováděné kalkulace byly vždy odrazem reality v daném čase a místě a odpovídaly tržním cenám. Důležitou součástí práce je i komunikace s projektanty a investory a společné hledání optimálních řešení z hlediska ceny a proveditelnosti, alternace materiálů a technologických prvků.

V čem je práce u nás jiná a lepší než jinde?

Naše firma nemá samostatné nabídkové oddělení, každý se tedy podílí na své zakázce od fáze nabídkového řízení po celý průběh výstavby až po kolaudaci. Máte tedy výbornou zpětnou vazbu o své práci a díky tomu se učíte a zlepšujete. Můžete tak také mnohé ovlivnit.

Pracujeme vždy v týmech. Díky tomu si vzájemně kryjeme záda, vyměňujeme si informace a učíme se jeden od druhého. Nepěstujeme ve firmě konkurenční prostředí, naopak, zjistili jsme, že vzájemná spolupráce přináší synergický efekt a každý dílčí úspěch dělá firmu lepší a silnější. I díky tomu jsme na trhu již 30 let a stále rosteme.

Máme velmi široké portfolio staveb. Máme jak stavby malé, střední, tak velké, jak bytové domy, tak haly, administrativní budovy i vily s unikátními moderními technologiemi. Díky tomu je práce u nás velmi pestrá. Nabízíme rozmanitost práce, ke které se ve velké firmě nedostanete, a profesionalitu, kterou v malých firmách najdete jen zřídka.

Požadujeme:

  • vzdělání: stavební (ideálně VŠ), i probíhající,
  • velmi dobrou znalost práce s programy MS Office,
  • znalost některého z programů na tvorbu rozpočtů, popř. práce s programy AutoCAD a Revit výhodou,
  • češtinu (na úrovni rodilého mluvčího),
  • ochotu se učit, praxe výhodou.

Benefity:

  • motivující systém finančního ohodnocení, individuální přístup dle výsledků, mimořádné odměny, 13. plat,
  • služební mobil,
  • 5 týdnů dovolené,
  • práce na centrále v Praze 9, výjezdy na stavby v Praze a jejím blízkém okolí,
  • moderně vybavené kanceláře pro 2 osoby, ne openspace,
  • zajímavá práce v mladém kolektivu,
  • zajištění stravování v místě za zvýhodněných podmínek, příspěvek na stravu, FLEXIPASS, MULTISPORTCARD,
  • parkování zdarma v garážích přímo v administrativní budově,
  • dle potřeby možná pružná pracovní doba, práci lze skloubit se studiem.


Zaujala Vás naše nabídka? Zašlete nám svůj životopis.Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Kontakt

 Mgr. Libuše Kudrnová

personalní oddělení

tel:211 157 204

email: personalni@step-praha.cz